Skip to Primary Navigation Skip to Site Navigation Skip to Main Content All 3M.com Site Map

Společnost 3M má nového marketingového ředitele

čtvrtek 01 srpen 2013
Praha, 1. srpna 2013 – 3M Česko, oficiální zastoupení přední globální technologické společnosti s portfoliem téměř 65 tisíc výrobků, oznamuje personální změny na pozicích v oblasti marketingu.

Praha, 1. srpna 2013 – 3M Česko, oficiální zastoupení přední globální technologické společnosti s portfoliem téměř 65 tisíc výrobků, oznamuje personální změny na pozicích v oblasti marketingu.

Ředitelem marketingu a členem širšího vedení 3M Česko byl jmenován René Skuček, který byl dosud odpovědný za marketing Průmyslové skupiny 3M. Přináší více než 10 let zkušeností v oblasti retailového i B2B marketingu. Před nástupem do 3M působil jako ředitel marketingu automobilky Mazda pro ČR a Slovensko, předtím zastával stejnou pozici ve společnosti Renault Trucks. René Skuček je absolventem Faktulty sociálních věd UK v Praze.

3M Česko současně posiluje marketing v několika divizích. Marketing divize Industrial Adhesives & Tapes (průmyslová lepidla a pásky) rozšířil Petr Raboch, který je odpovědný za vedení produktového portfolia průmyslového lepení a spojování. Před nástupem do 3M Česko působil šest let ve společnosti Henkel Česká republika. Je absolventem Provozně ekonomické fakulty ČZU v Praze. Za skupinový marketing divizí Commercial Graphics (komerční grafika), Architectural Solutions (řešení pro architektonický trh) a Traffic Safety & Security (řešení pro dopravní bezpečnost a ochranu) je nově odpovědný Kamil Koláček, který přechází z role PR specialisty a tiskového mluvčí společnosti 3M Česko. Na starosti bude mít i spolupráci s vybranými obchodními partnery a nové projekty. Kamil Koláček zahájil kariéru ve společnosti 3M Česko v roce 2009 v divizi komerční grafiky. Je absolventem VŠE v Praze.



Petr_RabochKamil_Kolacek

Marketingovým vedením skupiny Health Care (zdravotnictví) byla pověřena Monika Spálavská, která do společnosti 3M Česko přichází ze společnosti GE Money Bank, kde působila na pozici Group Marketing Communication Manager. Podstatnou část své kariéry strávila v marketingových pozicích u telefonního operátora Vodafone. Na počátku kariéry prošla i společnostmi Wrigley a Pepsi. Je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze.



Monika_Spalavska

O společnosti 3M Česko
3M Česko je společností s obratem přesahujícím jednu miliardu korun, se stovkou zaměstnanců, sídlící v office komplexu The Park na pražském Chodově. Patří mezi Českých 100 nejlepších firem podle žebříčku společnosti Comenius a v soutěži AON Hewitt Best Employers se každoročně umisťuje na prvních místech. 3M se aktivně angažuje také v oblasti společenské odpovědnosti a podporuje mimo jiné projekt Zdravotní klaun, Kamarádka knihovna a ve spolupráci s Nadací Partnerství zvyšuje bezpečnost českých silnic. 3M Česko je iniciátorem a generálním partnerem projektu Česká inovace, díky kterému podporuje inovativní nápady kohokoli v České republice. Dlouhodobou snahou firmy 3M Česko je prostřednictvím svých aktivit, řešení a výrobků, které jsou nedílnou součástí života lidí v České republice, učinit jejich život zelenější, zdravější, bezpečnější a důmyslnější. V roce 2012 bylo otevřeno 3M Česko inovační centrum, které na ploše 452 m2 prezentuje nejen komplexní produktové portfolio a řešení 3M, ale i spojení s technickým a testovacím zařízením, díky kterému 3M nabízí zákazníkům přidanou hodnotu skrze sofistikovaný technický servis.

O společnosti 3M
Společnost 3M je vysoce inovativní výrobní společností působící v řadě oblastí
. V jejím portfoliu je přes padesát tisíc výrobků, které nacházejí využití nejenom v průmyslu, zdravotnictví, reklamě nebo telekomunikacích, ale i v kancelářích, školách a domácnostech. 3M nabízí i řešení pro bezpečnost v dopravě a na pracovištích či pro zabezpečení a ochranu majetku a osob. 3M je známa jako globální inovativní firma, která vkládá velké množství finančních prostředků do výzkumu a vývoje. Vědci ze 3M vynalezli nejenom oblíbené Post-it bločky či brusný papír odolný vodě, ale třeba i první kapesní projektor na světě. Ačkoli je využití jednotlivých produktů zcela odlišné, všechny spojuje jedna vlastnost: ve svém odvětví vždy představují inovativní produkt, který kromě důmyslnosti dbá i na ekologii, bezpečnost a zdraví lidí. Celosvětově 3M zaměstnává na 87 000 lidí, z toho přes 8 200 výzkumníků.

3M obchodní skupiny

  • Zdravotnictví
  • Průmysl
  • Bezpečnost a grafika
  • Elektronika a energetika
  • Kancelář a domácnost

3M v číslech

  • Celosvětový prodej: 29,9 miliard USD
  • Mezinárodní prodeje (mimo USA): 19,3 miliardy USD (65 % celkového objemu prodeje)
  • Výrobky 3M se prodávají ve více než 200 zemích světa
  • Více než 87 000 zaměstnanců celosvětově – z toho 8 200 výzkumníků
  • 46 technologických platforem
  • 3 102 patentů
  • 145 výrobních závodů po celém světě

3M Česk

  • 100 zaměstnanců

Kamil Koláček – Communication & PR Specialist
3M Česko spol. s r.o., V Parku 2343/24, 148 00, Praha 4
www.3M.cz

Company