Společnost 3M využívá na tomto webu soubory cookie.  Tento web a vybraní poskytovatelé služeb společnosti 3M umísťují do vašeho počítače soubory cookie obsahující textové soubory za účelem jeho rozpoznání a:

  • přizpůsobení webových stránek společnosti 3M,
  • zobrazování reklam přizpůsobených vašim zájmům,
  • shromažďování anonymních statistických údajů ke zlepšování funkčnosti a výkonu webu.

Zjistěte, jaké jsou výhody přijetí těchto souborů cookie

Nastavení souborů cookie můžete kdykoli změnit kliknutím na položku Předvolby souborů cookie.

Některé snahy o zamítnutí využívání souborů cookie se nemusí zdařit z důvodu nastavení souborů cookie v prohlížeči.  Chcete-li nastavit preference zamítnutí využívání souborů cookie pomocí tohoto nástroje, musíte v nastaveních prohlížeče povolit soubory cookie třetí strany.

Kliknutím na tlačítko Potvrdit a pokračovat potvrzujete svůj souhlas s nastaveními souborů cookie a jejich pochopení, jak je uvedeno vlevo.

Potvrdit a pokračovat

Skip to Primary Navigation Skip to Site Navigation Skip to Main Content All 3M.com Site Map

3M inovačním partnerem Retail Summitu



Ústřední motto letošního 17. ročníku Retail Summitu znělo: "Jak přežít? Inovovat!". Společnost 3M má inovace hluboce zakořeněné ve svých genech a může se pochlubit více než stoletou historií silné podpory výzkumu a vývoje. Je proto logické, že 3M Česko přijalo nabídku organizátorů Retail Summitu stát se inovačním partnerem konference a předvést účastníkům, jaká důmyslná řešení může v retailu nabídnout.

Na stánku 3M byly prezentovány nejnovější trendy v oblasti projekce. Např. 2D hosteska, jejíchž služeb již s úspěchem využila v prostředí supermarketu společnost Plzeňský Prazdroj a.s.. Představila se také zbrusu nová řada kapesních projektorů pyšnících se výrazně zvýšenou svítivostí a konektivitou na bázi Wi-Fi.

Velký prostor dostala v rámci Retail Summitu i unikátní softwarová aplikace, tzv. Visual Attention Software, zkráceně VAS. O co jde? Fotografie, grafiku, koncepty obalů či rozvržení výrobků v policích supermarketu lze nahrát na web a otestovat v různém kontextu a umístění. VAS tento materiál rychle zanalyzuje a odhadne, na které vizuální prvky se lidé spíše zaměří a kterých si naopak téměř nepovšimnou.

Služeb společnosti 3M využili sami organizátoři konference, když většina grafických prvků použitých pro usnadnění orientace či jen pro zpříjemnění prostředí, v němž se návštěvníci Retail Summitu pohybovali, byla vyrobena právě z 3M materiálů. Účastníci, kteří se zapojili do soutěže v rámci konference, pak měli možnost vyhrát zlatý privátní filtr na notebook, další inovativní řešení od společnosti 3M.

http://retail-summit.retailinfo.cz/

Get the Flash Player to see this player.


Retail summit Retail summit Retail summit Retail summit
Retail summit Retail summit Retail summit Retail summit
Retail summit Retail summit Retail summit Retail summit
Retail summit Retail summit Retail summit Retail summit
Visual Attention Service